fredag 11 mars 2011

vad jag gillar idag

Miljösnällt folk som lämnar bilen hemma och istället cyklar och åker kollektivt. Hejahejaheja!

Min klass. Jag får ta en bättre bild där fler är med på vår klassmiddag ikväll.



Hair är en av mina favoritfilmer som man bara måste se om man inte redan gjort det. Har man sett den är det bara att se den igen! Musikalen utspelar sig i USA under vietnamkriget och twisten i slutet av filmen är så sorglig att det gör ont i hjärtat.

Coco Sumner. Hoppas inte ni har missat Stings dotter som går under artistnamnet I Blame Coco. Hennes grymma musik, och personliga stil gör henne till en unik tjej med attityd värd att lägga på minnet!


Fredagnätter är nog det bästa jag vet och ikväll kommer inte vara ett undantag!

eng: A list of a few things I like today: People who take the buss/bike, my class, the movie Hair, Coco Sumner and the fact that it's FRIDAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar